تحول گرایی سازمان‌ها در گروه سرمایه انسانی توانمند است


تحول گرایی سازمان‌ها در گروه سرمایه انسانی توانمند است

زاهدان- ایرنا- سرپرست مرکز نوسازی و توسعه منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: سازمانی موفق و تحول‌گراست که از یک سو از سرمایه‌انسانی توانمند برخوردار باشد و از سوی دیگر این توان فکری، تخصصی و عملیاتی را در مسیر رشد، تحول و در نهایت تعالی مجموعه بکار گیرد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی راه و و شهرسازی سیستان و بلوچستان، محمد حسین نصرنیا در نشست شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان اظهارداشت: رشد و توسعه سازمان ها مستلزم وجود افراد توانمند است و امروزه سازمان ها سرمایه های انسانی خود را با توجه به دانش، شایستگی و قابلیت آنان بعنوان یک مزیت رقابتی تلقی می‌کنند.

وی مدیریت منابع انسانی را از اولویت های وزارت راه و شهرسازی برشمرد و افزود: اصلاح ساختار نیروی انسانی در مجموعه وزارت یک ضرورت اجتناب ناپذیر است و بر اساس ساختار جدید متوازن سازی و چابک سازی به طور ویژه در اولویت قرار دارد.

سرپرست مرکز نوسازی و توسعه منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی بیان کرد: در استان هایی نظیر سیستان و بلوچستان در دستگاههای زیر مجموعه وزارت این آمادگی وجود دارد تا بنا بر ضرورت، مشکل کمبود نیروی انسانی و پست‌های سازمانی خالی مانده مرتفع شود.

نصرنیا تصریح کرد: با توجه به اینکه ماندگاری نیروی انسانی متخصص و کارآمد یکی از چالش های استان هایی نظیر سیستان و بلوچستان در دستگاههای زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی است مقرر شد هیچ مجوزی برای نقل و انتقال مگر مشروط به شرایط خاص و با تایید مدیریت مجموعه در این استان ها داده نشود.

وی بر اهتمام ویژه بر رسیدگی به تخلفات اداری، سازماندهی نیروهای انسانی و تعریف منطقی فرآیندها در تامین نیروی انسانی در مجموعه وزارت راه و شهرسازی تاکید کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه با اشاره به نقش مهم نیروی متخصص و ماهر در رشد و توسعه جامعه، گفت: برای شتاب بخشی به روند توسعه، توجه به نیروی انسانی ضروری است.

عطاء اله اکبری تصریح کرد: پهناوری و تراکم نقاط جمعیتی سبب شده دستگاههای زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان با چالش های مهمی نظیر کمبود نیروی انسانی مواجه باشند که این امر باز تعریف در چارت سازمانی و توجه ویژه به جذب نیروهای بومی ماندگار را می طلبد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟